2022Mom2022 çok şükür canım. O yüzden ben 8+3 daha duyamadik bile sayılır. Seninki zaten erken o yüzden Hiç kafana takma. İlk gebeliginse sakın da acele etme evham yapma 💕 rabbim saglikla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. Burdaki tüm annelerin 🙏🙏 Birde nacizene bir tavsiye vermek isterim, kalp atışı gibi basit konular için vajinal muayneden olabildiğince kaçının. Bu haftalarda kanama riski çok fazla doktor teklif etse bile kabul etmeyin. İlk çocuğumda bende sırf kalp atışı için vajinal muayne yüzünden kanama geçirip günlerce hastanede yatmistim. Bir hafta geç olsun sağlıklı düzenli olsun 💕💕 Şimdi nerdeyse 9 haftalığım amannn nasıl olsa gördük haftaya da duysak olur diyorum 🤣🤣🤣