Tuba_58 Haftadan beri hissettiğim bebişim hareketini 22-23 haftalarda aşırı seyrekleşti. Panik yapmaya başlıyorum galiba niye hissetmiyorum diye 😭😭 aynı haftalarda olup bebek hareketini az bazen hiç hissedemeyen var mı 😅 Annelik böyle hep bi endişeli ruh hali mi 😬😬
Mucizem_00 Tuba_58 canm öncelikle seni cok ii anlıyorum bende 24 haftadaym ama bu kadar endişelenme bazen hissedebildgmz gibi bazen de hissedemiyoruz bu normal bişey, başka şeylerle ugras kafan orda takılı kalmasın bebişin gayet saglıklı merak etme sen oyle yaparsan bebekte etkilenir :)
NurrrH Tuba_58 22+6 günlüğüz şuan 2. Gebeliğim olduğu için erken hissetmiştim. bazen coşuyor içimde bazen hiç hissetmiyorum bile. Kafanızı hareketlerine odaklamayın. Bazen uyuyor olabilir bazen hareket etmek istemeyebilir 😂😂 takılı kalmayın. Endişe onu da endişelendirir.
Selinayyy Tuba_58 Ayni sekil bende canim iki gun hissetmedim resmen ya çok stres yaptım ama.sonra baktım kıpır kıpır aç kalmamaya özen gösterin bi de tam hareketleri düzene girmediği için hissedip bi hissetmiyoruz sanırım
Tuba_58 @1bebiis1annnis @Mucizem_00 @NurrrH Kızlar çok tatlısınız ya ❤️Teşekkür ediyorum. Kocaman kocaman gönülden Sağlıklı güzel doğumlar diliyorum bugün size 🤭🤭🥰
Damla1995 Tuba_58 o haftaLrda bendede ayniydi kuzum hatta acayip ibatci bi bas agrisida cekmisdim o zmn ben dha fzla endiseliydim ikisi bir ayni anda olunca ama hepsi gyt normaldi 😊
TubaBozkurt Ben de 3 gün hiç hissetmedim, kıpır kıpır çocuk bi anda durdu, sonra tekrar hissettim … bugün doktoruma sordum pozisyonundan dolayı hareketleri hissetmiyor olabiliyoruz, 28.haftaya kadar bunlara endişelenmemeliymişiz… 🌸
Seyma0323 23+3 haftalığım bende ve benimkide azaldı canim.. bir çok kişi 26 28i haftaya kadar düzensiz olabilir diyor