Hilalasena Kızlar selam 20 haftalık hamileyiz bebiş aşağıda dedi Doktorumuz, ama inanılmaz kasıkta baskı var. Tuvalette bile zorlanıyorum, yürürken, otururken.. Ne yapmam lazım 2 hatadır bacaklar havada yatıyorum 😅
Oznur1_23 Hilalasena bu kadar erken haftada aşağıda olması garip geldi iki hamilelik geçirdim hiç yaşamadım ama düşük tehlikenin falan var dedi mi dojtor
Omev Hilalasena benimde aynı şekilde bebeğim aşağıda rahim kısalmam var fitik kullandım şuanda iğne tedavisindeyim yarın kontrolüm var 2 aydır kullanıyorum doğuma kadar devam edebileceğini söyledi doktorum
Hilalasena Oznur1_23 17 haftaya kadar çok sağlıklı bir gebelik geçirdim hiç bir tehlike yoktu birden bebiş aşağı gelmiş. Rahim ağzı kısalması varmış bu yüzden
TeoMom Hilalasena Aynı uzunluğumuz cumartesi ölçülecek benim de tekrar ama yapılacak en güzel şey ilaçlarımızı kullanıp yatıp dinlenmek