GNurr Kızlar ilk bebeğim tedavi ile oldu ve tekrar hamile olduğumu öğrendim sürpriz bir şekilde 🙈 2. Bebeği olup emzirme sürecini nasıl yaptınız ☺️
taninmayananne GNurr sütünuzun tadi acimadigi surece bebege alerji yapmadigi surece emzirebiliyorsunuz. Aile hekiminize danisin kesin bilgi alin.
Fk2 GNurr gebelik boyunca emzirdim bebek doğdu ve doğduktan sonra da üç ay büyükle birlikte emzirdim ama çok Kıskandı büyük bu sebeple bırakırdım
Oznur1_23 Doktorlar çok emzirmeyin diyorlar zaten ama sütünüz hormonlarrdan azalıyor ve açıyor zamanla kendileri emmek istemiyor zaten
GNurr Oznur1_23 evet doktor ⅔ ay emzirebilirsin dedi ama başka bir doktorda emdiği kadar emebilir dedi🙈
Limonzeytin GNurr peki skntı oluyomuymş kısa sürede gebelk yaşaynca hani 2sene falan bekleyn diyolar ya sezeryandan snra ondan merak ettım
Fndk33 GNurr bende 8 aylıkken hamile kalmıstım doguma 2-3 haftam kaldı🙂 ben hamileyken emzirdim 1 yasına kadar . Hic bir problem olmadı . Ama daha sonra yorgunluktan bıraktım 🥰 iki bebege yetemeyegime karar verdım 😊
GNurr Fndk33 yaa ☺️ Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏☺️ Emzirmek beni şimdiden aşırı yoruyor ve bitkin düşürüyor 🙈 sürekli tansiyonum düşüyor 🙈🙈
GNurr Limonzeytin evet normalde 1.5 2 yıl dedi doktor ama şuan yapabilecek bir şey yok sorun olmaz toparlanır demişti 🙈🙈☺️Sezeryan olduğunu için tek korkum karnımın büyüdüğünde dikişlerin acıması 🙈🙈
Fndk33 GNurr çok normal ilk zamanlar bende öyleydım :( ama ikisi birarada büyüyecek arkadaş olacaklar çok şanslıyız bence🌸 saglıkla gelsin sizinkide😍
minnos6 GNurr bnm arkadasim 5 aylik bebegi varken tekrar hamile kaldi sezeryanli diyetisyen eşliğinde doktor kesinlike kilo olmayacak dedi ve bebege belli kilo almasini sağladılar dikisler için bir sıkıntı yaşamadı kilo cok onemliyms
Limonzeytin GNurr evet bende sezeryan oldm 1 hafta önce bendede o korku var o yzden korunmayı düşünüyorz 2 sene en azndan dikş amelyt işi skntı çnkü bide 2.olrsa gönlnzce olsn 🤲😊