litha erkek faktorlu sorun olup da tup bebek yaptiranlar deneyimlerini paylasabilir mi? sperm sayisi dusuk hareket zayif sekil bozuk(morfoloji 0) olup da tup bebekle ilk denemede basarili olanlar var mi aramizda?