Kizlar avent alicam kararımı verdim ama avent ultra soft ve ultra ait arasında kararsız kaldım. Kızım olacak. Hangisini almalıyım sizce. Oglumdayken ultra air almıştım 1 ay emmisti sadece. Ama oğlumda oglum 3 aylıkken emzik vermiştim doğar doğmaz değil. Kızıma doğunca vericem hemen. Hangisini alsam ki bide kizlar bunlar hep ikili satılıyor tek li almak mı mantıklı ikili almak mi