Arkadaşımda vardı o verdi bana ebebekten almıştı baybjem markası. Daha 9 haftalığım kullanıyorum. Belime destek oluyo bi de normalde çok değişik yatan bi tipim o yüzden beni durduruyo diye düşünüyorum 😂 eşimde rahat uyuyor ya karnına vurursam dirseğimle falan diye korkuyordu ikimiz içinde iyi oldu yani. Durumun elveriyorsa al derim. Ama başka şeylerden ödün vererek alıcaksan normal yastıklarla bacak arana sırtına vs destek sağlayabilirsin bence 😍🌸