incitanem16 Reglimin üstünden 7 gün geçti hanımlar. Bugün kan testi verdim sonuç 106 çıktı. Teyzem çok düşük dedi sizce normal mi değer Yarın muayne olmaya da gidicem
Aysnremir23 incitanem16 Canımm bırak dışarıdan kim ne derse desin sen 2 gün sonra bidaha yaptır kan tahlili 2 katı artıyorsa korkma.
_ozlmm incitanem16 Etrafı dinleme boşver artışını kontrol edersin arkadaşın da dediği gibi ☺️ Bende erken test yapmıştım iki kere silik çıktı betam 32 çıktı teyzem falan inanmadı kimyasaldır adet olursun boşuna ümitlenme dedi durdu ama şuan 30 haftalığız ☺️
Sedaduru incitanem16 canım betanın düşük yüksek olmasının bir önemi yok önemli olan 2 günde bir 2 katına çıkması
180720 incitanem16 teyzenize söyleyin betanın büyüğü küçüğü olmaz önemli olan ili günde bir ikiye katlanması böyle şeyleri kafanıza takıp kendinizi üzmeyin burda 6 ile hamile olduğunu öğrenen anneler var yani hayırla sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 😘❤️
Hallerimvarbenim incitanem16 Ay çok biliyor teyzen kız 2 ile öğrenenler var boşver sen önemli olan artışı
Misra- Kesinlikle içiniz rahat olsun.. ben 1 gün gecikme ile öğrendiğimde 49 du ve gebelik kesin değil dediler. 1 hafta sonra verdiğimde kesinleşmişti. 😊
Cherry95 Misra- bu horman sadece hamilelerde var gebelik kesin değil derken acaba boş gebelik olabilir diye mi dediler :/ ben regli olmadan 4-5 gün önce kan testi verdim betam 9 çıktı doktor hamilesin dedi. Ama çok erken önümüzdeki hafta gel keseyi görelim demişti.
Aydemir Belki adetine üç dört gün kala tutmuştur . Beta 10-12 gün sonra kanda yükselmeye başlar. Bebeğin ne zaman tuttuğunu tahmin de edemeyeceğimize göre o yüzden betanın kaç olduğu değİl 2 günde bir %60 civarı artıp artmadığına bakacağız😊
incitanem16 Aydemir daha önce bir düşük geçirdim. Teyzem de değer çok düşük deyince çok endişelendim çok teşekkür ederim sağolun
MMelissaaa- Sedaduru ne zaman öğrenmiştiniz?? Benim adetim 3 gün geçti dün test verdim 8,00000 çıktı doktorum düşük pazartesi tekrar test yapacağız dedi kimyasaldan korkuyorum şimdi sizin mesajınızı görünce umutlandım
Gulsahkrr1 Teyzeniz kadın doğum doktoru heralde 🤨 Beta Hcg değeri 5 ve üzeri ne olursa olsun gebedir sadece iki günde bir yükselerek artışı önemli siz kimseyi takmayın şimdiden hayırlı olsun bebişiniz🥰
Mom69 incitanem16 doktora gittiniz mi benimde 237 çıktı keseyi göremedik adet tarihime göre 5 haftalikti
incitanem16 Mom69 evet keseyi görmek için şuan çok erken dedi doktorum cuma günü idrara sıkışık bir şekilde gelin dedi