Kesi de vardı dikişte hatta inanılmaz da zor bir normal doğum geçirdim ama yine de yürüyerek çıktım doğumhaneden zorla oturttular odaya kadar sandalyeye, bebeğimi kucağıma aldığımda ağrı sızı hiç bir şey olmadı yani ben tuvalete gitmek problem olur ye düşündüm dikiş olduğu için ama o bile hiç sorun olmadı şimdi 2. Ye hamileyim çok zor bir doğum geçirmeme rağmen yine normal isterim her şey yolunda giderse ☺️