Obirgebe bence de sarmak veya korse kullanmak çok etkili. Ben dikiş ağrım çok olduğu için saramamıştım. Annem ve eşimde yoktu yanımda biraz sıkıntılı süreçti. Kendim saramadım göbek kaldı. İnşallah 2. Doğumdan sonra korse yle toparlayabilirim🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️