Kızlar ikiz gebeliğim doktorum ilçe dışında az önce bebişimin birinin hareketini 3 gündür hissetmesiğim için gittim ultrason da serviks boyunun 34 mm düştüğünü öğrendim bu konu hakkında bilgisi olanlar var mı dikiş isteyebilir dedi ama bu sadece ultrason çeken bi doktor kendi doktorumla randevum haftaya biraz bilgi toplamak istiyorum başından geçen bilen varmı