mrs_elisah Sehenz 🤣 yani en kötü ihtimal hastanede hemşirelere rica edilse verirler zaten her dakika kahve içilmiyor 2 3 bardak içeceksin altı üstü 🤣
Merveyaz rabia333 Evet haklısın bencede ondan hala bi araştırma içersindeyim😂filtre kahve makinam olmadaaan asla doğuma gitmem😝
Merveyaz zeyel_sena tek olmadığıma sevindim. Valla hazırlayıp aynı rahatlığa erişmek istiyorum. Bunun için elimden geleni yapacağım😅😅