Ben oglumu 22 ay cok aktif ve yogun emzirdim. Bundan kaynaklı olabileceğini söylemişti 1,5 sene regl olmamıstım. 1,5 senenin sonunda ilaçla regl olmaya başladım. Yenidogan gibi sık emzirmeye devam edilen durumlarda biraz gecikebiliyormuş regl olmak. Ama ortalama 4-8 ayda olunuyor sanıyorum, 1 seneye kadar da normal kabul ediliyor olmamak.