Ahsoka Sizce hangisinin elektri pompası, Lansinoh mu Mamajoo mu? Bir de stelizatörlere farklı marka biberon oluyor mu yoksa aynı marka olmak zorunda mı?
Sedef95 Ahsoka ben lansinoh aldım elektirkli biberon olarak baska bi marka denedim wee baby oluyo ama daha kullnmadm dogumuma var yavas yavas eksikleri alıp kenara koyuyorm kullns olarak bi vok kişi Tavsiye etti o seklde aldık
Deleted4445656 Ahsoka bende lansinoh aldım yorumlara güvenerek elektrikli olandan indirimde yakalamıştım hemde bakalım faydasını görecek miyim☺️
Ahsoka Sedef95 Deleted4445656 Bende ikisninin aradında kaldım. Mamajoonun sterilizatörü daha iyiyimiş, Lansinohun sa elektrikli pompası o yüzden biraz kafam karışık. Mochinin manuel pompasını da övüyolar ama daha araştırmadım.