Merhaba kuzum yaşadığın şey aslında takıntı hastalığı yani okb benim ailemde kardeşimde, kendimde var farklı versiyonu. En yakın arkadaşım da ve kayınvalidemde de var. Hepsininki farklı versiyon, kimininki temizlik kimininki dini kimininki de seninki gibi şüphe. Öncelikle mutlaka bir psikoloğa gitmeni tavsiye ederim ilaç kullandırsbilir mi sana bilmiyorum ama en azından terapi ile rahatlatabilir. Ve bana söylenen ilk şey bunun bir hastalık olduğunu kabul edeceksin önce sonra o duygu geldiği anda üzerine düşünmemeye çalışarak hemen başka şeylere yöneleceksin zihnini oyalayan. Ama lütfen psikolojik bir desteğe başvur. Çok zor bir hastalık bol bol yürüyüş yapabilirsin çok iyi geliyor