Esratayes Yarın itibariyle tam 40 hafta oluyoruz ama bende hiç bir şey yok. Ne sancı ne nişan ne su 🤷♀️ şunu yada bunu denedim diyip doğum yapan oldu mu hiç aranızda valla bunaldım artık bu sıcakta yerimden kalkamaz hale geldim 🤦♀️🙄
hunilimom Esratayes bende de son 10 ne yaparsan yap gelmiyorsa gelmiyorlar 😂 ilk kızımda neler neler yaptım ama 41 de suni ile doğurdum bunda saldım çayıra gelirse gelsin diyorum artık stres yaptıkça üzüyor süre
Tatlisannedilekk Esratayes benimde son 3 ama gelen giden yok🤷🏻♀️ yiyip içmediğim yapmadığım şey kalmadı rahatı iyi heralde, abisi de günüm dolunca suni sancıyla olmuştu bu da öyle olcak heralde🤦🏻♀️
Esratayes hunilimom ilk doğumum 38+4 de olmuştu bide Ekim ayında olunca rahat geçmişti. Fakat bu sıcaklar bunalıma soktu beni artık çıksın diye yalvarıyorum hergün 🤦♀️
Esratayes Aysedal_ yapmadığım şey kalmadı yaa ananas hurma squat merdiven sıcağın bağrında yürüyüş 🤦♀️😅
Esratayes TinyBabys onuda denedim valla 🙈 activating labor diye bir egzersiz varmış bugünde onu yapacam artık 😅
Esratayes Tatlisannedilekk suni nasıl bir şey bilmiyorum ama şu durumda onada razıyım artık nefes alacak yerim kalmadı 😅
Svcncmrnz Esratayes 38+1 alta çok baskı var iğne gibi batıyo yuruyemiyom biran önce sağlıkla gelsin diye bekliyorum ama sanırım geç gelecek 🥺
hunilimom Esratayes vallahi ya bugün o kadar gezdim ettim pazar market üstüne misafir ağırladim ama hala gram bı ağrı bişe hissetmiyorum
Esratayes hunilimom sabahtan süpürge ile başladım squat yaptım üstüne bütün evi yerleri sildim evin mutfak işlerini saymıyorum bile ama çocukla ilgili tık yok. Fakat ben bitik haldeyim şimdide elimi kaldıracak halim kalmadı 😅