Mnvrrrrr ben henüz doğurmadım ama yorumlara bakarak aldım. Doğumunda normal görünüyor fakat belli de olmaz. Trendyoldan rar marka aldım herkes owli yazmış fakat fiyatı faiş ben gerek görmedim bu dediğim markayı da alan çok ve memnunlar 80 tlye aldım bir bakın sizde isterseniz