Kızlar merhaba 46 günlük anneyim pazartesi günü bebeğim ateşlendi 39 falan gördük hastaneye gittik serum fitil falan derken biraz düştü şimdi ağrı kesici ve ateş düşürücü başladık ama hala 37.7 37.5 ekstra ne yapabilirim sizce muhtemel covid denildi ama test yapılmadı