Kaannemir Kızlar 24+5.haftada doktor 2 hafta önde gittiğini söyledi şeker yüklemesi mutlaka yaptır dedi başına böyle bişey gelip şeker yüklemesi normal çıkan var mı?
afrAybars Kaannemir benim bebişte 2 hafta önden gidiyo şekerimde sıkıntı çıkmadı sadece kilosu var biraz o kadar sağlığı yerinde çok şükür 🤲 sağlıklıysa kafaya takılacak bişey değil canım içiniz rahat olsun 🌹