Mrb hanımlar ben de 37+6 haftalık doğum hikayemi sizlerle paylaşmak istedim geçtiğimiz cuma günü ayın 5′i yani devlet hastanesine kontrole gittim normal de özele giderdim ama bebeğim makat geliş (ters) olduğu için bu sefer bir de devlete görünelim dedik neyse gittik nts’ye bağladılar fln sancım fln yoktu alttan muayene etti doktor 2 cm açıklığın bebeğin bacakları doğum kanalına girebilir bilmem kordonu ne olabilir o yüzden acil sezeryana alıyoruz dedi istemedim ilk başta şok olmuştum çünkü doktor da sert biriydi ztn azarlayıp durdu neyse ailem eşim fln ikna ettiler tmm dedim, sondayı takarken çok acıdı hep bi yanma çişin geliyormuş hissi vardı aldılar ameliyathaneye belden uyuşturdular sözde iğneyi yapar yapmaz yatırdılar masaya kesiyi atarlarken çok acıdı hissediyordum ama ses çıkarmadım sonra birden inanılmaz bir acı hisetmeye başladım meğer orda bebeği çıkarmaya çalışıyorlarmış bağırmaya ağlayamaya başladım acıyor diye başımdaki adam bana bağırdı sakin ol bebeği çıkarıyoruz diye o an öldüğümü fln sandım yani o derece karnımı yırtmışlar on kişi de üstüne çıkmış tepiniyordu sanki çığlık attım acıyor dedim diye koluma bişey vurdular iğne falandı sonrasını hatırlamıyorum gözümü odada açtım bebeğimi çıkarken çok zorlamışlar nefessiz kalmış oksijen vermişler ebe doğumun çok zor oldu dedi canlı canlı kestiler beni bildiğiniz sonrasında çok ağrım oldu 3 gün kaldık hastane de ama oğlumu görünce herşeye değer dedim gerçekten çok güzel bir hismiş anne olmak 😍 ve lütfen zorunlu olmadıkça sezeryen olmayın