Selamlar, 20 ekimde 40 haftam doluyor. O aralar doğum olur diye düşünüyorum. Büyük kalemleri alıyorum yavaş yavaş. ( park yatak, travel system, puset , monitör , göğüs pompası vs) sizde neler hazır ? Hastane çıkışı için ne düşündünüz neler aldınız ? Ekim sonu normalde çok soğuk olmuyor sanki ama kışlık mı aldınız ? Kalın mı ince mi ? Nelerden kaç adet aldınız ? çok mu geride kaldım ben acaba ?