Englishteacher Kızlar 2li testim temiz çıktı çok şükür şimdi 3lü 4lü testleri yaptırmam gerekli mi acaba? Sizler ne durumdasınız yaptırdınız mı?
Deletedmom434 Englishteacher canım benim doktorum 2’liden başka yaptırmadı.. Doktorun bilgi verecektir sana 😊
sudamlasi Englishteacher doktorum gerek görmedi yaptırmadım☺️temiz çıkınca çoğunlukla doktorlar istemiyo üçlüyü dörtlüyü
Englishteacher Deletedmom434 sudamlasi Yesimustafa Benim doktorum da bişey demedi yani yaparız yapmayız demedi ama ayrıntılı ultrason hakkında sürekli hatırlatmalar vs yapıyor demekki istemicek benimki de gerek yoksa yaptırmayalım zaten ☺️