Tr2603 Kızlar bakın lütfen son regl tarihim 20 Temmuz henüz erken ama testte çok silik bi çizgi çıktı 
miranmomsss Tr2603 pozitif gibi erken yaptığın için çok silik benceee bi kaç güne tekrarla bence hayırlı olsun şimdiden 🌸🐣
zeze9503 Tr2603 canım selamınaleyküm. Umutlandırmakta istemem inşallah pozitiftir. Bende de böyle oldu betam çok düşüktü kimysal gebelikmiş. Daha çok erken sanki bide bu gebelik testleri çok hassas olduğu için yanlış sonuç verebiliyormuş
Tr2603 zeze9503 gecikme olmadı henüz erken yaptım testi daha 1 hafta var adetime. Beta 3.07 çıktı sınır değer dedi doktorum haftaya tekrar bakacağız
zeze9503 Tr2603 inşallah yükselir kuzum benim 7 çıkmıştı sonra sıfırlandı kimysal gebelik dedi doktorum
Birgul Tr2603 çizgi var ama yani gözle görülür bence de tekrarlayın ve 2 gün sonra falan idrar testini de tekrarlayın bakalım koyulaşma olacak mı
aybarsaybuke Tr2603 ya bende bu testleri anlamıyorum normalde beta 25 üstü oldugunda idrar testinde cıkar diyorlar ama en ufak betayı algılaması bence kötü birsey umutlanıyoruz
2erkeksnnesi Tr2603 ayyy süper ben hamile olduğumu bi kere 0,5 olarak BİLE öğrenmiştim 🤭😍 hamilesin canım hayırlı olsun Rabbim sağlıklı bi şekilde kucağına almayı nasip eylesin inşallah 🥰
Tr2603 aybarsaybuke evet baya düşük olmasına rağmen algıladı malesef gerçi çok silikti ama yine de umutlanıyor insan🫠
zeze9503 Tr2603 Kimyasal da olursa hiç üzülme inşallah düşünme arkası çok çabuk hamileliktir ben iki ay sonra tekrar hamile kaldım
aybarsaybuke zeze9503 bende haziran ayında 7 ile öğrenip kimyasal geçirdim suan 2.ayımdayım inşallah sizin gibi pozitiif olur bu ay 🥺
zeze9503 aybarsaybuke inşallah Canım benim rabbim evlat isteyen tümm annelerin kucağını hayırlı evlatlar ile doldursun