bebisimbenmmm Devlette ki doktorlar da niye bu korku yok bende bunu anlamıyorum 😂😂 bu arada bende şu an özele gidiyorum bakalım hayırlısı tabi her zaman devlette ki doktorlar çok daha tecrübeli devlet günde 100 tane Doğum yaptırıyorsa özel 20 falan yani işte napalım 😂 yine de bu defa özeli seçtim Allah pişmanlık vermesin