Berrika5 26 haftalık kız bebegım var ve isim bulamadık gitti. Hic bir ismi yakıştıramıyorum. Siz anneler teyzelerden biraz yardım istiyorum. Hem eskiden kullanılan hem de günümüze uygun bir sey istiyorum. Mesela Belkıs gibi … var mı önerisi olan ? ( asel lina mira mila alya arya .. vs haric )
MeriHera Berrika5 Ben Begüm koydum kızımın adını canım, sevmiyorum bende yeni nesil yarım kalmış gibi olan isimleri bir anlamsız geliyorlar bana. Kriter koyarak tercihte bulundum böylece işim daha kolay oldu sende öyle düşünebilirsin yardımı olur belki
HanifeAhmet Berrika5 Sare Güneş ,Aden, Azel, benim kızıma düşündüklerim Meryem ismini de çok seviyorum ama yeğenimin adı olduğu için koyamıyorum bence en eski isimlerden en güzeli Meryem ❤️
minikmucizemmmmmmm Berrika5 biz İdil koymaya karar verdik 💜 hem eskiden beri var olan bir isim hemde kulağa çok hoş modern gibi geliyor. 🌸
Deletedmom_110 Berrika5 Başlığı okuyunca gülme geldi cidden çok haklısın şu an herkes o isimleri koyuyo ve kusma geliyo artık çevremde yeni doğum yapanlar hep Asel asya Lina sanki başka isim yok Elizan benim çok hoşuma gidiyor bir kızım daha olursa düşünüyorum anlamı uzaktan gelen ezan sesi🥰
Asumankrtl Deletedmom_110 elizan çok güzel bir isim hem telafuz olarak hemde anlam bende 3 aylık hamileyim eğer kızım olursa elizan düşünüyorum 🥰
mavisinprensesi20 Buse ,Büşra, Ezgi, Gizem, Ece, Sinem, Özge, Damla, Birsen, Mehtap, İlayda Dilara, Hande, Funda, Selin, Yağmur, Sevda, Esra, Şevval 🌼