Elifkdl Reglim 3 gün geçti normalde günü gününe regl olurum sapma olmaz hamile olabilirmiyim test kitlerinde çıkar mı sonuç
Elifkdl Sare_34- yaptım negatif çıktı ama eczacı 6 güne kadar sapmalar olabilir testte eğer 6 gün ve daha fazla gecikme olursa kan testi yaptır dedi
Sare_34- Elifkdl anladım canım birkaç gün bekleyip kan verebilirsin ya da erken gebelik testi var predictor marka beta hcg 10 oldugunda gosteriyor bunu da deneyebilirsin