Evet benim de doktor öyle söyledi biz düşük değerlerde dış gebelik mi değil mi diye düzenli artışa bakarız, keseyi görürsek HCG takibine gerek yok dedi.. benim de 5+5 bi hafta geç döllenme benimkisi, keseyi de pazartesi gördü zaten çok şükür siz de içinizi ferah tutun sağlıklı kucağımıza alalım hepimiz inşallah🙏🌸