Adet tarihine göre 35+3üm ama gelişimi ortalama 2 hafta önden gidiyor karnımda adet ağrısı gibi yayılan hafif ağrım var ağrı bile değil sızı afedersiniz gaz ağrısı mı acaba diyorum oda değil, benim gibi olup bunu yaşayan var mı yada sancı mı acaba ilk gebeliğim bebeğin kilosu biraz fazla doktorum erken doğurursun başka bi zararı olmaz kilosunun demişti