CananDuru Evet ikiz mucizem mi şansım mı hayata tutunma sebeplerim mi bilmiyorum ama ben hayatımdaki şansım diyorum ilk düşük yaptım iki ay sonra kontrole gittim ikiz olduğunu öğrendim bebeğimi kaybedince öyle üzülmüştüm ki anlatamam . Sağolsun herkes yardım etti kalan pek birşey yok alınacak onlarda en fazla 1500 tutar sağlıkla gelsinler inşallah hicbirseyde gözüm yok mindere yatırır bez parçasında büyütürüm yeterki vatana millete ailesine hayırlı evlat olsunlar cümlemizin ki
Asel durum 🧡
Hasan Hüseyinim 🌺😊