Benimde kronik makat çatlağım var tek çözümü ameliyattı ama olmak istemedim hamile olmadan önce kantoron yağı sürüyordum rahatlatıyordu. Suan pek kullanmıyorum kabız olmamaya çalısıyorum dikkat ediyorum ama sırf çatlağım yüzünden sezeryan olucam sanırım.Doktorum normal doğumla oraya daha fazla hasar verebileceğimi söyledi.