Kızlar merhaba eşim ve ben 657 devlet memuruyuz. Eşim babalık iznini bebek doğar doğmaz kullanmak istemiyor. Zaten mevcut durumumuzda aciliyetimiz de yok. Fakat analık izni feragat edilemez devredilemez ya babalık izni de böyle mi bilgisi olan var mı? Yani doğumdan sonra ilk 10 gün içerisinde kullanmadığında izni yanıyor mu?