Slnbhs 23+6 sa doğum yaptım canım ilk zamaanlar karında sertlesip bırakma oluyordu dr normal dedi 21 haftalarımda falan oluyodu sertleşme bunun bi etkisi var mıydı bilemem ama sancımla acılmam oldu ader sancısı gibi karın altında sancı kısa surelerde girip cıkıyodu sancı ve belime agrı giriyodu bide ikiz gebelik sık sık kontrollerinizi olun inşşalh bekler bebişleriniz 😍