Nuem litha malesef öyleydi ama inanmak başarmanın yarısı hep allaha sığındım allahım hayırlısını versin herkese ❤️
litha Nuem insallah❤️🙏🏻adet olmayi bekliyorum cok az zaman kaldi tup bebege baslamamiza cok heyecan var endise soru isaretleri vs..nasil bi surev bekliyo bizi cok merak ediyorum..adetin 2. ya da 3. gunu basliyomus tedavi nasil oldu surec bilgi verir misin
Nuem litha evet öyle 3. Günü başlıyor yumurta toplama işlemi için tedaviye başlanıyor ilaçlar iğneler vs sonra yumurta toplama işlemi oluyor bir sonraki adettede transfer olunabiliyor bu şekilde oluyor transfer süresincede iğne ilaç kullanımı oluyor ☺️
Nuem litha belli zamanlarda hergün oluyor illaki morarmalar oluyor ama acıma olmuyor sadece ilaçların bazıları yakıyor o kadar alışıyor insan ben hala kullanıyorum iğne