Aylakara26 Kızlar bu haftalarda bebek hıçkırıkları hissedilir mi? Sol tarafımda kaşığımda kalp atışı gibi bisey hissediyorum o ne olabilir ki bebek hıçkırması mı
deletedmom351 Aylakara26 Daha çok erken hıçkırık son haftalar daha nettir ritmik şekilde sürekli olur
DilekAkkayaYksel Aylakara26 hıçkırıktır canm bende o haftada hissettim dedim herkes imkansiz diyodu ama suan 33+4um simdi daha net sadece o zaman hissettigiminde hıçkırık olduguna emin oluyorum bole
Aylakara26 Alyabebekk teşekkür ederim canım ilk gebeliğim biseyler hissediyorum karnımın ortasında bazen sağ kaşık bazen sol kaşığkda bebek mi bilmiyorum
Prensesimi-beklerken Aylakara26 evet bebek hareketleri☺degisik bölgelerde hissediyorsan artik hareketleri hissetmeye başlamışsın cnm.19 hafta bunun için ideal bir zaman bence.ben 16-17 haftalikken hafiften hissetmeye basladim 18 de netlesti💕ama benim 3. gebeliğim☺
Alyabebekk Aylakara26 bende senin gibiyim 23 haftalığım hareketlerini yeni hissediyorum 🤗🤗 karnımın her bölgesinde kıpırdanma oluyo
Aylakara26 Prensesimi-beklerken çok teşekkürler ederim canım benim masallah 😘😘😘 evet bazen göbek değilin altında bazen sağda bazen solda bazen asağda böyle pıt pıt dan daha kuvetli
DilekAkkayaYksel Aylakara26 zaten ole o zamanlar kisa sonra son haftalarda daha sık ve daha uzun oluyo hıçkırıkları
Aylakara26 Alyabebekk 💕oy masallah canım düz yatınca daha iyi anılıyorum ben vuruyor 1-2 dk sonra bekleyip tekrar göbek deliğimin altında hissediyorum tekrar vuruyor
DilekAkkayaYksel Aylakara26 aynen canim bende tam senin haftalarindayken yazdim bicok kisi hayir hıçkırık olamaz cok erken falan dedi ama netlesince anliyosun o oldugunu mesela suan yaklasik 6-7 dakikadir hıçkırıyor 🙈😂
Aylakara26 DilekAkkayaYksel evet canım bütün vücut salanıyor 🤣 insan hissediyor titreşim de oluyorsun