Kızlar soğan kürü yaptığım ay pıhtılı kanama geldi normaldir dedim. Ve sonraki ay normal gelmişti şimdi reglim ve 2 gün erken geldi kahverengi kanamayla başladı ve şuan çok pıhtılı ve afedersiniz idrarımı yaparken kan falan gelmiyor sadece silince bende ped koymadim kanamayı görmek için peçete koyuyorum.. (biraz uzun oldu..🫠🫠)