can_1anne 11 haftalikken yüzde 95 kiz dedi 14 hafta da yüzde 99 kız dedi hangisine inanayım ve tekrar değişir mi
Deletedmom_11 can_1anne ah sizi kırdım mı kırmak adına gülmedim yanlış anladınız hoşuma gitti bir an heyecanınız aynı süreçleri yaşıyoruz neyice de sizi kırdıysam üzülürüm
can_1anne Deletedmom_11 hayır sadece sizlik değil yorum yazan herkes anlamamış anlamayacak kadar zor bisey de değil sırf dalga geçmek için yazanlardan var