ozumunannesi Merhaba, 33. haftamdayım bazı günler çok hareketliyiz 2 gündür biraz daha sakiniz. Hissediyorum ama daha az hareket ediyor. Sizde de öyle oluyor mu?
Ahsenmom ozumunannesi aynı haftadayiz bende de aynı canım, yeri daraldığı için eskisi kadar hareket bekleme diyor doktor
Ibooya ozumunannesi bizde 33+4 tam aksine aşırı hareketli gecesi gündüzü yok bu çocuk ne zaman uyuyor diye düşünmüyor değilim 😂🙈
ozumunannesi Ahsenmom şükürler olsun ediyor hareket 😍 çikolata dondurma bol su 😂 sola yatıp dürtmek 😁 biraz rahatsız ettim küçük hanımı beni korkuttuğu için. ☺️ Şimdi de hıçkırıyor 😍
ozumunannesi Ibooya biz de hareketlendik şimdi. Normalde çok hareketli birden sakinleşince panik yaptım. 🌸
ozumunannesi Zeyzeynep27 yaklaşık 2-3 saniye aralıklarla pıt pıt aynı yer hareket ediyor gibi atıyor bir kaç dakika sürüyor 😊
Kbrakrs Dönüyo genelde artık güçlü güçlü dokunuyor daha kuvvetlendi sanki. Yerleri daraldı tabi ama tatlıya kayıtsız kalamıyor kızım hareketleniyor bazen de gıkı çıkmıyor ben rahatsız ediyorum cimcimeyi