bhrey kızlar yenı öğrendım hamile oldugumu ama ara ara reglı sancısı gıbı sancım gırıyor kasıklarıma bu normal mi ?
Arirang bhrey Evet canım çok normal. Bende de öyle oldu. Hayırlı olsun. Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah😍🧿
Elisam123 bhrey ilk zamanlarda vücüt bebeği yabancı gördüğü için atmaya çalışıyor zamanlar hormonların yükselmesiyle bu durum değişecek progestan ihmal etme bol bol dinlen uzan ağır iş yapma özellikle ilk 2 3 ay buna dikkat edersen gerisi kolay Allah’ın izniyle
bhrey Gamzee66 tedirgin oldum o yüzzden sormak istedim . bide progestan kullanıyorum sabahları ama benım modumu ınanılmaz düşürüp uyku yapıyor aksam uyumadan önce alsam olur mu
Haticecebrail21 bhrey cooook normal hic korkmayin gun oluyordu agri beni uykumdan uyandiriyordu cok korkjyordum bol dua ediyordum birsey olmasin diye..
Svlygnc Ilk zamanlar normal,öksürme hapşırma sırasında da olabilir birkaç saniye sonra geçiyordu benim
prenseslerblogg bhrey sana tutunmaya çalışıyor annesi endişelenme oluyor ilk zamanlar bende öyleydim 😊
bhrey ya ben ona ölürüm yeterki bana sağlıkla tutunsun Rabbim bana nasip etti tutunmasını da sağlasın İnşallah