Nnzhktt Doğru düşünüyorsun cnm. Geçen yıl çok yakın bir arkadaşım doğum yaptı ve bundan aldı. İlk 3 ay bunu kullandı. Hareketlenip, dönmeye başlayınca bebek kendini bundan atmaya kalktı. Atmaya kalkmadan bile yan tarafları yüksek olmadığı için dönmeye çalışırken düşebilir. Ben civilden Converse çıtır beşik aldım. Eşimin kuzeni doğum yaptı bu yıl. Bundan almışlar. Geçen yıl doğan bir de oğlu var. Yenidoğan kardeşini kıskandığı için oğlu bunda yatıyor. Oğlan 1 yaşını geçti ve o bile rahatlıkla sigabiliyor. Bana bu daha kullanışlı geldi. Bende bu yıl bunu kullanıp seneye park yatak alıcam