Mucizebeklerkennn
Ben hamdolsun karakter olarakta sakin, şartlara karşı uyumlu birisiyim. Hamileligimde de beni ruhsal olarak sıkıntıya sokan bir durumum olmadi, umarım olmadan da devam eder.
Bu süreçte duygu durumumuz çok yoğun olduğu için ben bu boşluğu maneviyatla doldurmaya çalışıyorum, yoksa insanı evraklar kaygılar endişeler takıntılar bırakmıyor zaten, insan boş kalmasın yeterki