Sibelsisman Arkadaşlar merhabalar . Ben özelde askeri ücret üzerinden çalışıyordum . Temmuzda analık iznine ayrıldım. Eylülde doğum yapacağım yaklaşık olarak ne kadar yatar sigortadan bilgisi olan var mııı?
Rabia1012 Sibelsisman bana 12 yatacak bence size de 12 yatar gibi geliyor aldığın maaşın 3 / 2 sini hesaplanıyordu galiba bi internetten bakmak lazım ya da müşavirinize hesaplata bilirsiniz
Tospikannesiiiii Rabia1012 evet dogru diyorsun son 3 aylık brüte göre hesaplanıyor çünkü zamlı yatmadıysa brüt etlilenmiyosun