dentin Bu haftalara yakın olup sık wc ye giden ve ishal olan var mı? Dün uygulamada gördüğüm kadarıyla doğum belirtisi olabilir diyordu, doğumdan önce bağırsak kendini temizliyormuş 🤭
Benjaminannesi dentin var var bir şey olmaz sen yine de randevu al görün işi şansa bırakma kuzum benim de öyleydi bir şey olmadı yine de dikkat et
kalbimdekideniz dentin benimde o şekilde şuan ama haftaya cuma sezaryenim var. Birde çok idrara çıkma oluyor mu sizde
Serap-Yigit İshal doğum belirtisidir dedi ebe gebe eğitiminde. Dikkate alın hazırlıklı olun bence. Sağlıkla doğsun yavrunuz