Mrb Anne adaylarii ben şuan 7 Haftamdayim ve dün doktorumdan bir enfeksiyon kapmtimi duydum ismi Klamidya, ben almanya da yaşiyorum.
Doktor dedi 12. Hafta girene kadar beklicez sonra antibiyotik vercek bana o zaman kadar birşey olmasa inşallah. Ben cok korkuyorum bu ilk hamileliğim sizlerden biri hic bu enfeksiyon duymuşmu ? 😔😔🤲🏻🙏