smls19 etraftakilerin dediklerini ciddiye alsaydım ohooo ben doğumda öleceğimden de korkardım, bebeğin 1 kilo doğacağından da (38 kilo ile hamile kaldım). Kızım olacak, 30. Haftadayım. Göbeğim sivri diye hala bana ısrarla erkek bu diyenlerden, hamilelik ile ilgili herrr şeye yorumu olanlardan bahsetmiyorum bile. Etraf sadece kendi deneyimlerine göre konuşur siz doktorunuzu dinleyin. Yaşadığınız stresi sadece siz değil, bebişiniz de yaşıyor ve sizi strese sokan el adamı siz stres olurken rahat rahat takılıyor. Doktorunuz normal diyorsa normaldir ille de hissetmen lazım diyen olursa hangi tıp fakültesinden mezun olduğunu sorun 🙄