Çok olumsuz yorum okudum ama olumlu bakmaya gayret ediyorum. İnsan yaşanılacak olumsuzlukları engelleyemez özelde de memnuniyetlik durumu kötü olabiliyor . Bence önemli olan doktor . İlk doğumum özelde oldu sezeryan doktordan asla memnun kalmadım ortamı iyi olsa ne olacak. Kontrolüm vardı kadın bırakıp seminere gitmiş iç dikişlerim açılmış doğum sonrası asla muhattap olamadım kendisiyle. Şehir hastahanesinde allahım inşallah nasip eder doktorumu buldum inşallah onunla sağlıklı hayırlı şekilde doğum nasip eder