Pazar günü kan verdiğimde 22 çıktı değerim 2 gün sonra yani Salı günü 33 çıktı dokor düşük ilerlemiş ama bekleyelim dedi pazartesiye kadar bidaha gelme bide o zaman bakalım dedi böyle düşük artıp sonradan yüklesen var mı içimizde bana ümit olum lütfen 😔 inşallah yükselir güzelce bide pazar günü saat akşam 4 gibi verdim salı günü sabah 10 da