Kutu bebeği gibi bebeğim vardı. Tek bakıyorum gündüzleri her işimi yapabiliyordum uyanık olduğu halde. 3.aya girmemizle birlikte öyle bir değişti ki ne odadan cikabiliyorum ne bir şey yapabiliyorum. 😔 İşler kalsın tamam ama.hicbir şeyden mutlu olmuyor 😔🥺 sürekli ağlama halinde. O an sakinlestiremezsem de bağırarak ağlamaya dönüyor. Uyumak istiyor uyuyamıyorum. Normalde kucağımda uyuturum piş piş yaparım yatağına koyarım. Şimdi onu da istemiyor. 2 haftadır bu şekildeyiz. Bu sabah hasta kalktım elim ayağım tutmuyor artık çöktüm 😔 lütfen bana moral olun gececek mi bu günler sizde de böyle oldu mu ben mi bakamıyorum 🥺