Aysehatun ben kendim alıyorum ve bi zararı olduğunu da sanmıyorum sonuçta bebeğe gidecek bişey değil ki kasılma açısından diyenler varsa da bende hiç kasılma olmuyor tertemiz daha iyi hem o tüyler gebelikten önce varsa Doğumdan sonra döküleceğini sanmıyorum sezeryan olursak da tıraşlarlarsa daha da kötü bu sefer kalın çıkar kusura bakmayın çok uzun oldu bence aldırın 😅