Hanımlar merhaba
İlk hamileliğim 10+4
İnanılmaz derecede halsizim ayakta duramıyorum. Üstelik Ağrı’dayım bi de en üst katta olunca burası aşırı sıcak ve ben oturduğum yerden kalkamıyorum. Benim gibi olan var mı ? Ev işlerini geçtim kendime kahvaltı bile hazırlayamıyorum:((