Yarenn92 Anladım kuzum. Ben burada sözü edilen bir başkent hastanesi var ismi duyulmuş ve beğeniliyor genel olarak ordan bir sormayi düşündüm. Ben başka bir özelde kadın doğuma gidiyordum. Gittiğim ilk ay bana letu diye ilacyverdi ben pkoyum. İşte sonra ultrasonda baktı yumurtalar olmuş dedi 10 gün boyunca bir dolu bir boş ilişki önerdi ertesi ay regl oldum bayramda. Mesaj attim ayni ilaca devam etmemi söyledi sonra kontrole gittigimde aynı şeyleri söyledi ve çatlatma iğnesi olmam gerekiyor mu diye sorduğumda istersen ol dedi iğne yazdı ama olup olmamayı bana bıraktı hani gerek yok ya da var evet denediği icin orda ben bir soğudum biraz. Bu ay da regl oldum. Mesaj attım letuyu kullanmam mi gerekiyor yoksa yine hormon testi verip yanınıza mı geleyim dedim olur yaptır yarın gel dedi. Yani benkm sorduğum sorularak göre sanki yönetiyor süreci kendisi sanki yönetmuyir gibi. 3 ay letu kullanma sonucu gebelik olmazsa senden rahim filmi eşinden sperm testi istiyoruz dedi sonra ben sorunca hani 3. Ay olacak kullanirsam bu ay da letuyu dediğimde böyle dedi. Şimdi böyle biraz soğuyunca doktoru değiştirsem mi diye düşündüm. Sen olsan sen de şüpheye düşer miydin doktor degistirir miydin yoksa sıkıntı bende mi acaba yani ben mi hemen soğuyorum ve supheleniyorum acaba.